Totte 1 år

                                     

Idag blev Totte 1 år, hipp hipp hurra! Det firades med korvfrukost och lite extra godisar :-) Husse kom även hem med en mycket uppskattad present, en ny tuggleksak. Blev även lite extra till middagen.
Vilket väder! Det har varit helt otroligt härligt idag, har passat på att sitta i solen och gassat. 
Det har även varit sista dagen hos fröknarna, lika roligt som vanligt. Dagen började med sprit och godis, ja, ni läste rätt :-)
Jag har surrat så mycket om den goda likören som vi fick av Robert och Malin, så det passade bra att ta med en slurk till var och en. Och det blev mycket uppskattat. Själv blev jag förärad med en enormt fin och jättestor plantering i en kruka/fat. Blev helt förstummad! Ett stort tack till Jeanette, Lotta, Monika och Sandra, tusen tack för några supertrevliga månader som jag aldrig kommer att glömma. Men det kan hända att det blir lite billigare nu när jag inte omges av alla vackra ting hela dagarna. Tror inte att rör och värmegrejer gör så att jag känner köplust...eller vad tror ni? ;-) Eller som Monica sa " det kanske blir dyrare om du måste trösthandla...." hi hi hi hon är så rolig.

    

Kolla även in dom supersnygga kronorna jag köpte


Kommentarer
Postat av: Anki/Queenbee

Vill bara visa att jag kollar in någon gång då o då

2009-06-14 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0