Underbart!

Idag kan man väl inte säga annat än att det har varit helt underbart! Hoppas nu att det bara fortsätter HELA sommaren och en bit in på hösten. Ja, önska kan man väl få ;-)
Idag hade Anton så bråttom till dagis att han skyndade sig på med skorna och bara sprang ut och började gå, mamman som inte alls hängde med och inte heller alls hade allt iordning fick kasta sig efter. Det resulterade att hela sovkittet, buppe, tiger, gos, vart hemma... så Totte och jag tog först våran morgonpromenad runt fiskdammen sedan hem och hämtade grejerna och tillbaka till dagis. Fast vi hade pratat om det när jag lämnade honom första gången så vart han så lessen för han trodde att jag skulle hämta honom. När vi gick hem stannande vi en stund hos Tottes bästis Teo för en lekstund, och jag kan lova att det var en kille som var helt slut när han äntligen kom hem. Matte tog sig en välförtjänt stund i solen med en kopp kaffe :-)
Näst sista dagen hos fröknarna...tungt! Men som vanligt vart det en toppen dag :-) planteringar både för inom och utomhus bruk. Det är mycket nu inför morsdag på söndag, undra om man har varit en bra mamma i år??? Jag får väl vänta och se, fniss.
Grävaren kom idag och vi har nu börjat projektet med poolen. När han hade grävt hål så forsade det ur vatten så han kommer igen imorgon för att fylla igen. Jag hade två killar som både var super intresserad och lika mycket rädda, syftar då på Bubbas och Totte. Det ska bli så skönt när det är gjort!
Jag, Anton och Totte tog en promenad till mamma och pappa för en fika medan Hanna och Micke var uppe på Gumsen. Hanna skulle vara med A-laget för att se hur dom förbereder sig inför en match. Och det hade tydligen varit jätte kul.
Anton han fick både mamma och pappa ner i sandlådan och han myste när han fick dom för sig själva en stund. Själv satt jag i godan ro i solen med kaffekoppen :-) men oj hur bra kan man ha det :-)

     

Imorgon bitte ska vi på samtal på Antons dagis 7.30! Snälla då brukar jag fortfarande ligga kvar i sängen....hua hua
Sedan är det sista dagen med dom helt fantastiska tjejerna!! Ja, vad ska man säga om det...hoppas som sagt att jag får komma och känna på lite när abstinensen blir för stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0